Thursday, August 20, 2009

Uhukk uhukk...

Pulang dari Convofest Appreciation Dinner kami (Zaim, Nazz & Nard) tidak bersendirian. Kalau dulu kami cuma bertiga, tapi kini Shigim, Rina, Chap & Dinah telah officialy manjadi sebahagian dari kami.. Welcome to the club.. ;)



Melalui event Florist yang lalu, Rina & Chap sebagai Director & Hi-Com event tersebut sementara Shigim & Dinah pula merupakan ahli-ahli committee yang sama-sama bertungkus-lumus dalam event Florist tersebut, tertarik dengan kenakalan kami yang peramah dan kadang-kadang masuk air. Kami bertujuh kini merupakan teman-tapi-mesra dimana kami selalu hang out berkaraoke & menonton wayang bersama dan kami saling berkongsi cerita dan masalah masing-masing seperti dalam sebuah keluarga.


Setiap orang daripada kami mempunyai kelebihan dan kekurangan masing-masing tapi selagi kami bertolak ansur dan memahami perangai & sikap masing-masing, selagi itulah kami akan sentiasa masuk air.. Haha.. Geng ni memang sangat happening. Tak kira perempuan atau laki-laki, semuanya jenis yang selumber, tak reti nak control cun dan suka merepek. haha.. =))

No comments:

Post a Comment